دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 شهريور 1403 - 22:02

هفته دوم لیگ برتر| در روز درخشش گندوز پرسپولیس از شکست گریخت

هفته دوم لیگ برتر| در روز درخشش گندوز پرسپولیس از شکست گریخت
پرسپولیس در روزی که الکسیس گندوز درخششی عالی درون دروازه داشت از شکست برابر تراکتور گریخت.
کد خبر : 929092

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های تراکتور و پرسپولیس در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران با ۱۵ دقیقه تأخیر از ساعت ۲۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند و در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

داور: سید وحید کاظمی

اخطار: دراگان اسکوچیچ (سرمربی) (تراکتور)

اخراج: سروش رفیعی (۷۶) (پرسپولیس)

گل‌ها: شجاع خلیل‌زاده (۶۰) (تراکتور) ؛ ایوب العملود (۸۹) (پرسپولیس)

ترکیب تراکتور: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نادری، ایگور پوستونسکی، ریکاردو آلوز، مهدی هاشم‌نژاد، مهدی ترابی، امیرحسین حسین‌زاده و تومیسلاو اشترکال ( رحمان جعفری).

ترکیب پرسپولیس: الکسیس گندوز، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان ( مرتضی پورعلی گنجی)، وحید امیری، ایوب العملود، مسعود ریگی، سینا اسد‌بیگی (۶۹- سعید صادقی)، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، اوستون اورونوف و عیسی آل کثیر (۶۳- علی علیپور).

در نیمه اول پرسپولیس موقعیتی خلق نکرد و تراکتور فرصت‌های بهتری داشت اما توپی از خط دروازه‌ها نگذشت. در نیمه دوم پرسپولیس بازی رو به جلویی داشت اما خلیل‌زاده نوانست تراکتور را پیش بیندازد. اخراج سروش رفیعی کار را برای جبران گل خورده سخت‌تر کرد. برخلاف انتظار پرسپولیس از حداقل موقعیت خود نهایت استفاده را برد و العملود توانست با ضربه سر بازی را به تساوی بکشاند.

بدون تردید درخشش دروازه بان الجزایری پرسپولیس رمز اصلی کسب امتیاز مدافع عنوان قهرمانی بود. گندوز در این بازی بیش از ۱۰ موقعیت مسجل گلزنی را از تراکتور گرفت و ارتش یک نفره‌ای بود که گل العملود کمک کرد تا تنها مرتبه‌ای که وی تسلیم شد، عامل شکست پرسپولیس نباشد.  

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته